Veelgestelde vragen
Staat jouw vraag er niet tussen, neem dan contact met ons op
meest gestelde vragen
Algemeen
De algemene voorwaarden zijn te lezen op deze pagina.
Ja, graag zelfs.
We doen er alles aan om onze service en dienstverlening te perfectioneren. Wij zouden dan ook graag een review ontvangen, zowel over ons bedrijf als onze producten, zodat wij ons kunnen verbeteren.
Wij werken samen met beoordelingssite Yotpo en The Feedback Company. Een aantal dagen nadat je jouw bestelling hebt ontvangen, krijg je een e-mail met een uitnodiging om ons te beoordelen.
We kunnen je ervan verzekeren dat je veilig kunt winkelen bij Care for Skin en wij zorgvuldig met jouw persoonsgegevens omgaan.
Lees onze privacy policy hier.
Dit kan via onze account pagina.
Je kunt je account gegevens eenvoudig wijzigen, door in te loggen op je account.
Hoe en waar kan ik bestellen
Bestellen
Neem zo snel mogelijk contact met ons op, telefonisch of per mail. Wij kunnen dan, mits je bestelling nog niet verstuurd is, je bestelling aanpassen of annuleren.
Dat is mogelijk.
Uiteraard geven wij de voorkeur aan bestellen via de webshop, maar kom je er niet uit of laat de techniek je in de steek? Neem dan contact op met onze klantenservice en we zetten je bestelling direct in ons systeem.
Heb je al in je spam inbox gekeken en toch geen orderbevestiging gevonden?
Waarschijnlijk heb je een typefoutje gemaakt in je mailadres. Neem contact op met onze klantenservice en we zoeken het uit voor je.
Al vanaf een orderwaarde van €10,- kun je bij Care for Skin bestellen.
Vanaf een orderwaarde van €39,- of hoger wordt je bestelling gratis verstuurd.
Dat is mogelijk.
Doe dit door op het winkeltas icoontje te klikken, vul je eigen gegevens in. Na het invullen van de eigen gegevens is er de mogelijkheid om een afwijkend bezorgadres op te geven.
Soms zijn populaire producten sneller uitverkocht dan je van ons gewend bent. Gelukkig wordt onze online voorraad regelmatig aangevuld en kun je ook bestellen wanneer niet alles voorradig is.
Houdt er wel rekening mee dat we je bestelling pas versturen wanneer alle producten voorradig zijn. Het kan daardoor dus ook langer duren voordat je de producten toegestuurd krijgt.
Nee.
Producten die in je winkeltas zitten, zijn niet automatisch voor je gereserveerd. Deze producten blijven beschikbaar voor iedereen die op dat moment bij Care for Skin winkelt.
Hierdoor kan het gebeuren dat het product voorradig stond tijdens het shoppen en het tijdens het afrekenen niet meer voorradig is.
Gelukkig vullen wij onze voorraad regelmatig aan en hoef je niet lang te wachten.
Wanneer je bestelling nog niet klaargemaakt is voor verzending, kan dit. Neem contact op met onze klantenservice en we helpen je graag.
- Stap 1: Producten selecteren
In onze webwinkel kun je huidverzorging en cosmetica producten bestellen door middel van het klikken op de 'In Winkelwagen' button. Wanneer je op deze button klikt wordt het product in je winkelwagen geplaatst. Vervolgens klik je rechts bovenaan op het winkelwagen icoontje en wordt je doorgestuurd naar de winkelwagen. Hier heb je de keuze om het aantal aan te passen, het product uit het winkelmandje te verwijderen, verder te winkelen of verder te gaan met het bestelproces door op 'Bestelling afronden' te klikken. - Stap 2: Invoeren adresgegevens
Je kunt je registreren, afrekenen als gast of inloggen als je reeds geregistreerd staat. Vervolgens kun je jouw adres invoeren, dit is het adres wat op de factuur komt te staan en welke gebruikt zal worden om uw bestelling af te leveren. Indien het afleveradres hetzelfde is als het factuuradres kun je verder gaan met de bestelling. Wanneer je een ander afleveradres wilt invoeren kun je op ‘Verzend naar een ander adres’ klikken. Daar kun je de benodigde gegevens invullen en verder gaan met de bestelling. - Stap 3: Verzendmethode
Kies hier de verzend methode. Je kunt kiezen voor thuis bezorgd, op het werk of voor ophalen bij een PostNL locatie. De bestelling zal dan, mits op voorraad en besteld op een werkdag voor 21:00 uur, de volgende werkdag bezorgd worden op het door jouw aangegeven adres. Wanneer je kiest voor thuis of op het werk bezorgen kun je een gewenste bezorgdatum selecteren. - Stap 4: Betaalmethodes
Hier kun je kiezen met welke methode je wenst te betalen. Wij hanteren verschillende betaalmethoden zoals iDeal, Creditcard, Bancontact/Mister Cash, Paypal en Achteraf betalen via Klarna. Vink de betaalmethode aan die je wil gebruiken en zodra je in de volgende stap de bestelling bevestigd, zal je door worden gestuurd naar de betaalomgeving van de geselecteerde betaalmethode. In deze beveiligde omgeving kun je de betaling voltooien.
- Stap 5: Bestelling controleren
Nu ben je bijna aan het einde van het bestelproces. Je kunt nu jouw bestelling en factuur- en leveringsadres controleren. Hier krijg je de keuze om terug te gaan of te betalen. Wanneer je nu op ‘Kopen’ klikt, heb je de bestelling geplaatst en kun je afrekenen.
- Stap 6: Betalen
Je hebt hierbij de keuze uit: iDeal, Creditcard, Bancontact/Mister Cash, Paypal en Achteraf betalen via AfterPay.
wanneer wordt mijn bestelling verstuurd en geleverd
Verzending en levering
Neem zo snel mogelijk contact met onze klantenservice op. Wij kunnen dan, mits je bestelling nog niet klaargemaakt is voor verzending, het afleveradres wijzigen.
Wanneer je bestelling al is klaargemaakt voor verzending, kun je in de PostNL app je bezorg voorkeuren aanpassen.
Wat enorm vervelend dat de producten beschadigd zijn. Helaas kan dit soms voorkomen.
De snelste manier is om dit, via de mail, aan ons door te geven.
Maak duidelijke foto's van de schade, vermeld het ordernummer en geef aan welke producten beschadigd of defect zijn.
We zullen het dan z.s.m. voor je oplossen.
Wat enorm vervelend. We proberen altijd heel scherp te zijn op houdbaarheidsdata, maar helaas glipt er wel eens een product tussendoor.
We sturen graag een nieuw product naar je toe, dat nog wel houdbaar is. Mail naar klantenservice@careforskin.nl
Vermeldt je ordernummer en voeg een foto toe van het product waarop de houdbaarheidsdatum goed zichtbaar is.
Geeft de track&trace informatie aan dat je bestelling bezorgd is, maar heb je niks ontvangen?
Vraag het, voor de zekerheid, na bij buren en kijk of het wellicht ergens neergelegd kan zijn.
Is dit niet het geval, neem contact met ons op en wij zoeken het, met behulp van de bezorgdienst, voor je uit.
Er wordt een onderzoek gestart door de bezorgdienst, het kan enkele dagen duren voor we weten waar je bestelling is.
Wanneer producten voorradig zijn, versturen wij jouw bestelling, op werkdagen, tot 21.00 uur.
Bestel je na 21.00 uur dan wordt je bestelling de volgende werkdag verstuurd.
Heb je tijdig besteld en is het bij de bezorgdienst vertraagd, helaas kunnen wij dit proces niet versnellen. Wanneer de track&trace informatie de bezorging blijft uitstellen, neem dan contact met ons op en we zoeken het voor je uit.
Wat vervelend. Waarschijnlijk is er een typefout in je emailadres gemaakt, waardoor je de mail niet ontvangt. Neem contact op met onze klantenservice, dan sturen we je de track&trace link alsnog toe.
Dat is geen probleem. Tijdens het afrekenen kun je kiezen voor deze optie en dan ook de gewenste locatie kiezen.
De bezorger kan het pakketje achterlaten, op een gewenste locatie, wanneer je dit aangeeft via de PostNL app. Geef je geen voorkeur aan, dan gaat je pakketje naar een PostNL locatie. De track&trace link geeft aan waar en wanneer je pakketje bezorgd wordt.
Wij doen ons uiterste best om jouw bestelling binnen de aangegeven levertijd te leveren. Soms kan de levertijd langer zijn dan we online aangeven. Bijvoorbeeld door vertraging vanuit de leverancier of andere onvoorziene omstandigheden. Dit vinden we uiteraard erg vervelend en we proberen je hier tijdig van op de hoogte te stellen via e-mail.
Mocht je nog niks gehoord hebben en graag willen weten wat de status is van jouw bestelling, dan kun je altijd bellen of mailen naar:
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren
Ruilen en retourneren
Het aanmelden van jouw retour doe je in ons retourportaal. Via jouw ordernummer (voorbeeld: ORD123456) en e-mailadres haal je jouw ordergegevens op en kun je kiezen welke producten je retour wil sturen.
Daarna kun je een verzendmethode kiezen en het verzendlabel afrekenen. Bij een reguliere retour worden er verzendkosten in rekening gebracht, maar kun je wel gebruik maken van onze goedkopere verzendtarieven.
- Verstuur je retour binnen 14 kalenderdagen na ontvangst van jouw bestelling
- De producten zijn ongebruikt, in originele productverpakking
- Seal of cellofaan van het product zijn intact
- Jij draagt het risico van de retourzending in het geval deze zoek raakt. Bewaar daarom altijd de track & trace gegevens van jouw pakketje
- Betreft het een productiefout of hebben wij het verkeerde product geleverd, dan nemen wij uiteraard de retourkosten voor onze rekening en zorgen we voor een goede afhandeling
- Heb je een cadeautje gekregen bij je bestelling? Hou er dan rekening mee dat deze ook retour gestuurd moet worden, wanneer je door het retourneren niet meer aan de minimale orderwaarde voldoet die aan het cadeautje verbonden is
- Indien je gebruik hebt gemaakt van een actie of actieproducten dient de minimale bestelwaarde in stand te blijven na het retourneren van artikelen
Je hebt, na ontvangst van je bestelling, 14 dagen de tijd om je producten te retourneren.
Je ontvangt binnen 14 dagen het aankoopbedrag terug.
Je ontvangt zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen het aankoopbedrag terug.
Wanneer je je retour aanmeld via ons retourportaal, kun je gebruik maken van onze goedkopere verzendtarieven en zijn de verzendkosten €4,95 .
Wanneer je je pakket bij een PostNL of DHL punt retourneert liggen de kosten tussen €6,95 en 7,95.
Producten waarbij de seal of de cellofaan verpakking verwijdert is kunnen niet geretourneerd worden.
Ook wanneer er toch een klein beetje product gebruikt is om te testen, mag het niet retour.
Wij kunnen het product dan niet meer als nieuw verkopen en kunnen deze dan ook niet retour accepteren.
Vanwege hygiënische redenen kunnen cosmeticaproducten die gebruikt zijn of waarvan de verzegeling is verbroken, niet geretourneerd worden.
Ruilen is helaas niet mogelijk. Stuur het product dat je niet wilt houden retour en bestel het product wat je wilt via onze webshop.
Waar is mijn factuur en hoe kan ik betalen?
Betalen
Wanneer de betaling niet afgerond is wordt de bestelling niet verwerkt.
Je kunt dan ook nogmaals je bestelling plaatsen en betalen. Kom je er niet uit neem dan contact met ons op en we helpen je graag.
- iDeal
- Paypal
- AfterPay
- Bancontact
- Visa
- Mastercard
- Belfius
- KBC
- Giropay
Wanneer je niet in staat bent om van één van de bovenstaande betaalmethodes gebruik te maken dan kun je contact met ons opnemen en kan de bestelling via een bankoverschrijving betaald worden. Wij zullen je dan via de telefoon of e-mail voorzien van de juiste bankgegevens.
Je kunt ons bereiken op het volgende mail adres en telefoonnummer:
klantenservice@careforskin.nl
+31(0)850607005
Je ontvangt de factuur per mail wanneer je je bestelling plaatst. Heb je de factuur niet ontvangen dan zit er waarschijnlijk een foutje in je e-mail adres. Neem contact op met onze klantenservice en we zoeken het voor je uit.
Je kunt de code op de cadeaubon invullen in je winkeltas. De cadeaubon wordt dan direct in mindering gebracht op het aankoopbedrag.
De betaling en verwerking van iDEAL, Visa, Mastercard, en Bancontact gebeurt bij Care for Skin via MultiSafePay en of Paypal. Bij deze betalingsmogelijkheden wordt het bedrag direct verwerkt. Dit zorgt ervoor dat jouw bestelling sneller verstuurd kan worden en je sneller kunt genieten van jouw nieuwe producten.
Ja, dit behoort tot de mogelijkheden.
Riverty (achteraf betalen) verzorgt voor ons alle betalingen op rekening. We vragen hiervoor een vergoeding van € 0,95 inclusief BTW. Na het versturen van de bestelling heb je 14 dagen de tijd om de factuur te betalen.
De communicatie met Riverty gaat via de e-mail, dus houdt je inbox goed in de gaten.
Heb je na 5 dagen nog geen e-mail van Riverty ontvangen? Neem dan contact met ons op. Wellicht zit er een typefout in het e-mailadres en wordt de factuur vanuit Riverty niet afgeleverd.
Wat valt onder de garantie?
Garantie
Wat vervelend, we helpen je hier graag bij.
De producten meteen retourneren is niet aan te raden, doe dit altijd in overleg met de klantenservice.
Bij een allergische reactie kun je contact opnemen met de klantenservice via ons mailadres of telefoonnummer.
Wanneer je een klacht hebt over een product kun je ons mailen of bellen.
Zorg ervoor dat je het ordernummer bij de hand hebt zodat wij je snel van dienst kunnen zijn. Wanneer je mailt over een klacht of schade aan een product, is het raadzaam om een foto mee te sturen zodat wij uw klacht snel kunnen afhandelen.
Wanneer de houdbaarheidsdatum verstreken is ontvang je uiteraard een nieuw product.
Voor verdere garantiebepalingen kun je contact opnemen met onze klantenservice.
Onze klantenservice zal per geval beoordelen of het een garantie geval is.
Op al onze artikelen heb je de wettelijke garantie. De geboden garanties doen geen afbreuk aan eventuele rechten aangaande wettelijke garantie en (non) conformiteit waar de klant altijd een beroep op kan doen.
Je hebt ten allen tijde de gelegenheid om eventuele gebreken te melden.
Helpt mijn product doet het niet
Gebruik verpakkingen
Het gaat bij dit type verpakking om een zogenaamd airless pompsysteem.
Deze pompjes hebben geen slangetje die in het product zit. Het is een airless systeem, waarbij het product door een vacuum pompsysteem uit de flacon komt.
Oplossing: het pompsysteem goed bevestigen op de flacon, eventueel flink schudden en herhaaldelijk pompen totdat het product naar boven komt. Door het pompen zal de resterende lucht uit de flacon worden gepompt, waarop het product uit het pompsysteem komt.
Let op! Open de ampul niet met de blote handen.
- Zorg ervoor dat de vloeistof onderaan het flesje zit. Tik eventueel lichtjes op de ampul, zodat de vloeistof omlaag gaat.
- Meestal worst het breekpunt met een stipje of streepje aangeduid, draai deze naar je toe.
- Wikkel een tissue of een kleine doek om de ampul, om de vingers te beschermen. Bij bepaalde merken ampullen komt een handige tool voor het openbreken.
- Breek de ampul op het aangegeven stipje of lijntje.
Soms kan het gebeuren dat je deo stick niet meer goed opdraait of de onderkant van de deo eraf gaat. Hierdoor kan de deo niet meer goed omhoog draaien.
Doordat de deo’s via de onderkant worden gevuld, is dit eigenlijk ook een soort ‘dop’. Als deze niet goed vast geklikt zit, dan doet hij het niet goed. Gelukkig is dit makkelijk op te lossen hoor. Eerst draai je de onderkant er weer zo ver mogelijk in. Dan blijft er nog een klein kiertje over, maar de deo moet echt mooi aangesloten zitten. Met een flinke klap en wat kracht lukt dat vaak wel, eventueel met behulp van een harde ondergrond. Vaak is dat de oplossing en wil je deo dan weer goed draaien
Staat je vraag er niet tussen of heb je een andere vraag, neem dan contact op
Loyalty spaarsysteem
Spaar voor korting en gratis producten met ons Loyalty spaarsysteem. Meld je aan en profiteer direct
Neem contact met ons op
Vul je gegevens in en wij nemen contact met je op.
Tijdens werkdagen ontvang je binnen 24 uur een reactie van ons.